1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
COMUNA PÂNCEȘTI , cu sediul în sat PÂNCEȘTI, str. Principală, Nr. 137, judeţul Neamț , cod fiscal 16404200, cod postal 617366, tel: 0233/764766 fax: 0371600700, e-mail: primariapancesti@gmail.com
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie inchiriat:
Spaţiul in suprafata de 50,70 mp, având ca destinaţie de Farmacie situat în satul Pancesti str. Principală, fn, aparţinând domeniului privat al Comunei Pâncești , Judeţul Neamț, compus din: 1 încăpere - Oficină = 16,25 mp, 1 încăpere - Depozit = 9,80 mp, 1 încăpere - Receptură = 6,80 mp , 1 încăpere - Birou = 6,00 mp, 1 încăpere - Grup sanitar = 2,50 mp, 1 încăpere = Hol, 4,05 mp, 1 încăpere - Laborator = 5,30 mp, conform Caietului de sarcini, HCL Pâncești nr. 33/ 29.07.2024 şi O.U.G. Nr. 57/ 03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
La cerere de la sediul instituţiei, compartimentul Achiziţii Publice.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul locator, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Se poate obține de la Compartimentul Achiziţii Publice din cadrul Comunei Pancesti, județul Neamt, strada Principală, Nr. 137
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
10 lei/exemplar, care se achită numerar la casieria institutiei Comunei Pancesti
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 12.08.2024 ora 14:00
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 22.08.2024 ora 14:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Pancesti, sat Pancesti, str. Principala, Nr. 137, județul Neamt
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Oferta se depune într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate - unul exterior și unul interior.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
23.08.2024 ora 11:00 în sala de şedinţe a Comunei Pancesti, sat Pancesti, strada Principală, Nr. 137, județul Neamt .
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Neamt, judeţul Neamt, adresa Piatra Neamt, Bulevardul Republicii, Nr. 16, Cod postal 610005 tel. 0233/212294, fax 0233/216585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
29.07.2024.